"Walau macam mana celakanya kehidupan itu, ia tetap kehidupan"

10.1.11

Hari ini , tak menjadi.

Selamat pagi , mama aku kejut awal pagi . berulang kali , tapi aku masih dalam mimpi . tiga hari lagi hari lahir mama :) Jyeahhh . patutnya hari ini class bermula pukul tiga tapi , punya excited aku harini kecewa aku dapat, kene postpone 12 Januari pula . Umphhh takpelaa . dugaan tu sebenarnya , aku terima dengan hati terbuka .

Tajuk untuk post ini aku tak fikirkan lagi , tidak apa mungkin idea tak melayang ke otak aku , tunggu lah dalam lima minit macam tu dapatlahhh , jangan risau , lek lu , sap kok lu :) HAHAHA , kelaka aku dengar ayat tu . aku pun terikut rikut akan peredaran sekeliling yang makin bombastik ni . weh dah la idea aku tak melimpah lagi . maafkan aku atas kemalasan aku . bukan aku tak mahu . tapi hari ni rasa macam nak upload gambar so , uploadlah jawapnya :)

Alaaa aku dapat upload ni je , sebab ada kat lappy yang lain dalam fone aku :) maaf kawan kawan , hari ni upload satu je . weh aku rindu tu haa orang yang dekat wallpaper fone aku tuu , serius duhhh :") . boy I wish you were here right now with me , teman kita and beside kita . dah dah dah mula jiwang aku . three words for you and I Love Youuuu . ceh ceh , cerita dah nak habis , iklan tak sempat masuk . Ada masa aku post , kalau tak minta maaf . dah aku malas nak ulang cerita dah tamat . Bye !