"Walau macam mana celakanya kehidupan itu, ia tetap kehidupan"

10.1.11

Cili memang pedas.

Untuk rekod tahun ni , ni kali pertama aku tulis blog dua kali sehari Jyeahhh . takpe untuk blog inilahhh , sebelum ni dah berapa banyak kali dalam sehari . Maaf sebagai pembuka kata , aku terasa angin tapi dah reda . aku tak sehebat kau yang update dua tiga post dalam sehari , aku tak punya idea bernas yang membuat korang ejakulasi , ohh maaf seribu kali jika terasa . isi tersirat belum terungkai . malas aku nak dedahkan .

Setahu aku , since tahun baru ni belum pernah lagi aku menyusahkan sesiapa ? aku mula bosan dengan keadaan sekeliling yang semakin hari semakin menjengkelkan ? *betul kan ejaan tu ? dah dah aku malas nak pikirkan , takde faedah pun , bukan nya aku dapat duit nak cakap pasal benda ni . ramai sangat orang masakini sibuk menjaga kain bikini orang , I got this idea from bro yang aku follow kat twitter . seorang publisher dan penulis , video making macam tulahh , *actually the original is 'laman web masakini , penjaga tepi kain bikini orang :) aku tukar lah sikit . hehe .

Baiklah jam di tangan aku dah pukul 4:19 petang , masa untuk makan petang . sekali lagi aku minta maaf if aku ni tak menyenangkan korang semua dan menyusahkan korang . siapa suruh makan cili , padan muka terasa , dah dah , kau pergi minum air lahhh supaya kurang terasa pedas tu . aku nak pergi makan tengah hari . selamat tinggal . cerita habis !