"Walau macam mana celakanya kehidupan itu, ia tetap kehidupan"

14.12.10

Tak minta lebih.

Hati celaru . otak keliru , bila campur berkeceramuk . dying is easy , living is hard :( hari ni aku sadis mmg sadis !
tak tahu menahu aku macam mana nak terangkan ape yang terjadi ini . tanak berpanjangan berterusan melepet macam ni . banyak pilihan di otak aku berpusing laju seperti puting beliung . muncul tanda tanya yang berulang ? adakah salah aku sendiri atau muncul seperti propa , aku malas nak memanipulasikan ayat aku lagi , tapi tanda tanya sering muncul bila waktu aku tak mahu berfikir , what's going on now ? please help me god . i don't want this to happen again and again . I'm not sick of it , but i don't want it getting worst because of what matter . trust me mayb it's my fault but i don't realise it , but please do it for me , so i can back it off .

aku tanak serius aku tanak . aku tak berapa gemar sangat part ni tapi aku try gemarkan ikut tunning channel . aku tahu aku tak sesempurna mana , aku seorang gadis riang yang ingin kan kasih sayang yang tak terkira tumpahnya . sayang aku kau seorang boleh rasa . tapi aku tak minta kau lebih aku nak kau jujur pada aku jangan pendam dengan aku . aku boleh terima tapi bagi aku masa . maaf aku tak tahan , sadis aku cakap . tisu makin basah air mata bergelinang . aku tamat kat sini je .