"Walau macam mana celakanya kehidupan itu, ia tetap kehidupan"

18.12.10

Senyum lagi.

Kisah aku dan dia sekarang . tutup semua tab dengar cerita aku dengan dia meh meh . Aku nak bagi tahu kau yang aku sayang kau lahh . terima kasih cik ani dan cik mohed proses hadi dan hantar kat aku . kasih sayang kau aku terima dan aku simpan dalam dalam dalam hati aku ni ♥ . kata romeo belah lah dada ku ini dan lihat kau seorang saja dalam hati aku . acehhhh *perasan itu romeo kot . aku juliet haha . cool takpe takpe :) aku sukaaa sangat . mari tengok aku senyum sampai telinga . maaf para pembaca aku bukan mat jiwang . haha . aku ikut mood lagu . it's killing me softly . ceh pehal lagu ni pulak ni *pasang lagi kuat . aerosmith bebeh . I don't wanna miss a thing . okay cun padan padat tepat mengikut tema tajuk ni . kan aku dah kata , aku senyum sampai telinga lagi . *chop jup . weh gambar kat atas tu aku tangkap time dia tengah ajar aku math dekat perpustakaan mbpj . aku hisap lolipop strawberry , kau coca cola . aku ingat lagi . terima kasih kepada nurul huda husin ♥ sebab bagi lolipop tu kat aku dengan dia okay . sayang kau .

Aku tahu aku tak punyai banyak daya tarikan yang menawan . aku seorang yang selebet . apa apa pun terima kasih sebab kau terima aku . weh kakak aku bukak chori chori chupke chupke , sekarang . dekat astro zee . macam wayang keling dah rumah aku , kuat volume dipasangnya , jom lihat . cerita tamat .