"Walau macam mana celakanya kehidupan itu, ia tetap kehidupan"

1.8.11

Didih menggeledak , pui

Yay ! akhirnya aku dapat update blog . memang berhabuk habis , tiga layer . K aku sebenarnya bukan malas tapi tidak sempat nak update . facebook aku pun , jantung pisang tolong online kan , aku mula malas dengan laman sosial #mukaserius , betul memang malas , sebelum aku merepek berkerepek . sudah masuk bulan Ramadhan yay ! Selamat berpuasa kawan kawan and followers . Sehubungan dengan itu , kuliyah aku berjalan seperti biasa , aloha #tarikmukahabis . haih memang takde masa aku nak berehat sebentar nak berkitkat memang takdela . sudah lah aku mula malas dah , tapi aku masih teguh dengan pendirian aku , habiskan Dip aku , please please please aku tak mahu repeat paper . aku mohon pada tuhan :) kau kabulkan lah , terima kasih .

Terselit sedikit cerita aku nak cerita , aku benci apa yang jadi dan terjadi sekarang dekat aku . haih tolonglah , kau jauhkanlah segala dugaan ni , aku persetankan .

Memang kau lihat luaran aku memang nampak lurus , kau belum tahu lagi yang didalam dan aku rasa kau pun tak ingin tahu , pui pui , do respect other , if you want people to respect you . seriusly aku kata , aku tak respect kau lansung . kebenaran dari luahan hati aku yang didih habis . Sekian :)