"Walau macam mana celakanya kehidupan itu, ia tetap kehidupan"

13.3.11

cerita march kali ini ,

Selepas , lepas nya hari jadi si jantung pisang . aku dan dia plan keluar . keluar pergi jalan jalan . Aku nak hari tu dan hari yang akan datang atau bila bila dengan dia tak akan habis . sebab sebab dia buat aku senyum sampai telinga , terima kasih :)

Cuma ke Kuala Lumpur mencari kegembiraan bersama jantung pisang . cuba untuk melihat dia ketawa lagi sebab aku rindu riang tawa nya . akhirnya dapat juga . terima kasih sekali lagi untuk yang ini .

Sempat lagi kita mencipta potrait untuk anak anak kita tengok kan jantung pisang , hehe . kau buat aku senyum sampai telinga , kalau boleh biar koyak baru puas hati aku . aku tahu kau juga begitu . kan kan ?

*tengok kan aku dah kata aku senyum sampai telinga , tak caye :)