"Walau macam mana celakanya kehidupan itu, ia tetap kehidupan"

17.2.11

Baru aku tahu haha

Currentlyy at UIAM , Gombak . pagi yang memenatkan . i thought i nak tunggu dia semalam finishing his study for his exam today , but i yang tidur . bang bang lah puteri --'
Aku makan makaroni untuk penuhkan perut aku yang berbunyi ni , lepas kenyang aku minta mama duit for reparing my fone yang sedia rosak kadang kadang okay --' !  kenelah berjalan dua tapak , tapi  memang menapak lahh me from my mama office to the kedai fone , alhamdullilah the kedai fone buka . aku terus masuk pergi kat counter tu , tanpa sepatah apa aku keluarkan memory card and sim dan bagi kat abang tu . abang tu kasik resit dan aku terus bla . pergi pusing pusing satu campus , pehhh memang memenatkan . tapi cool sebab aku baru tahu kat situ ada Nelson , wehhh noob gila aku , sebab sebab aku baru tahu setelah dua bulan aku study dekat sini . errrr if tak memang setiap hari jagung and waffle jelah . terima kasih tu sharifah , aaina , bhah , izzah and khairine . sebab dorang lah aku tahu Nelson ada kat situ tauuu ! wuhuuuu :)