"Walau macam mana celakanya kehidupan itu, ia tetap kehidupan"

31.12.10

Tak muda lagi :')

Menjelang tepat pukul 12 pagi , kawan baru akan muncul dan kawan lama akan pergi . kita sambut dengan tenang dan bersyukur kepada Dia , kerana memberi peluang kita merasa kenikmatan yang dirasai . bukan senang menghadapi segala rintangan sepanjang tahun ini 2010 :) susah dan senang dirasai bersama . tidak akan ku lupa segala yang terjadi . kerana tahun ni lahh yang membuatkan aku dengan superman aku bersama , merasai kenikmatan tamat sekolah , mengenal erti kawan , dahhh aku lupa -,- maaf perkara sebegini sering berlaku terhadap aku . 

Azam ? kukuh ke azam aku ? 70% azam tahun lepas telah aku laksanakan , lagi 30% entah terbang kemana . tahun ni aku harap azam aku akan kukuh seperti yang aku harapkan . Yahhh bersenam diantaranya , nak kurun la kononye . 

Tahun ni tanpa effy , :'( sedihh wo , buat pertama kali dalam tahun ini dia tiada untuk menyambut bersama , pergi ke Kedah untuk mecapai cita citanya . dengan keluarga tercinta aku sambut bersama . menjelang esok hari bersama superman , dah cerita tamat semua tamat , cerita nak tamat . aku nak ucap selamat  tahun baru , have a blast bebeh ▼ Bon voyage 2010 , Hello 2011 genap lahh setahun aku dengan dia :)